پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251188
اگر در اقتصاد دنباله‌رو مکتب قاسم سليماني بوديم مشکلات امروز وجود نداشت
تاریخ انتشار : 1400/10/15 11:30:49
نمایش : 1045
معاون امور مجلس رئيس جمهور گفت: اگر در اقتصاد دنباله‌رو مکتب شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني بوديم، مشکلات امروز وجود نداشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سيد محمد حسيني شامگاه سه‌شنبه در مراسم گراميداشت سردار قاسم سليماني که در مسجد جامع امام خميني(ره) پيشوا برگزار شد، اظهار داشت: وقتي ايران اسلامي در سايه ايثار و از جان گذشتگي شهيداني همچون حاج قاسم سليماني از نظر دفاعي به چنين اقتداري دست يافته است، اگر در اقتصاد نيز دنباله‌رو مکتب ايشان بود، مشکلات امروز وجود نداشت.

وي ادامه داد: امروز مجلس انقلابي، دولت مردمي و قوه قضائيه ضد فساد به دنبال اجراي قانون است و تمامي مسوولان تلاش دارند تا دست در دست هم، مشکلاتي که به واسطه هشت سال اخير بر روي هم جمع شده و گرفتاري‌هاي معيشتي مردم را به وجود آورده را رفع کنند.

معاون رييس‌جمهور گفت: روحيه جهاد، ايثار و شهادت سردار سليماني باعث شد سوريه‌اي که همگان آن را از دست رفته مي‌دانستند و در داخل نيز عده‌اي به دنبال مذاکره پس از بشار اسد بودند، از لوث وجود داعش پاک شود، امروز نيز مي‌توان با تکيه بر اين روحيه، از مسائل سخت عبور کرده و در حوزه مسائل اقتصادي و معيشتي، وضعيت بهتري را براي مردم رقم زد.

حسيني تصريح کرد: برخي در داخل تلاش دارند به خاطر ناکامي خود در زمان تصدي مسووليت‌ها، مردم را نااميد کرده و مدام تکرار کنند که در چند ماه گذشته، هيچ اقدامي براي بهبود امور انجام نشده است در صورتي که رييس جمهور، تمامي وزرا و مسوولان در تلاشند تا با همفکري انديشمندان، بهترين راه حل را براي رفع مشکلات اتخاذ کنند.

وي ادامه داد: برخي تلاش دارند تا امروز بين قوا اختلاف ايجاد کنند و مسائل مطرح شده طي روزهاي اخير مبني بر استيضاح برخي از وزرا در همين راستا صورت گرفته است.

معاون رييس‌جمهور تأکيد کرد: نقد منصفانه حق تمامي افراد است، ما نيز ادعايي ندارم که عاري از عيب و نقص هستيم.

حسيني افزود: همگان به خاطر دارند که وزير سابق امور خارجه موضوع جدا بودن ميدان نبر و ديپلماسي را مطرح و دوگانگي کاذب در جامعه ايجاد کرده بود ولي امروز وزير امور خارجه با افتخار اعلام مي‌کند که اقدامات سربازان اسلام در ميدان عمل، باعث اقتدار آنان در مذاکرات شده و ديگر ديپلمات‌هاي ايران در مقابله با طرف‌هاي گفتگو، احساس عجر و ناتواني نمي‌کنند.

وي تصريح کرد: برگزاري مانور و رزمايش باعث مي‌شود که طرف‌هاي مقابل بدانند که ما در کار خود جدي و استوار هستيم و آنان ناچار به عقب‌نشيني هستند.

وي تأکيد کرد: امروز همه مسوولان به سرداران سرافراز، نيروهاي نظامي، سپاه و ارتش افتخار کرده و آنان را در کنار خود مي‌دانند.


شهيد سليماني امنيت را به منطقه ارزاني داشت
معاون رييس‌جمهور با گراميداشت ياد و خاطره شهيد سليماني گفت: شهيد سليماني فرماندهي مقتدر و تأثيرگذار در منطقه بود که با ايثار و از خودگذشتگي، امنيت را براي ايران، منطقه و بخش زيادي از جهان ايجاد کرد.

حسيني افزود: اوج قهرماني شهيد سليماني مقابله با گروه‌هاي تروريستي داعش بود که توسط مثلث شوم عربي، عبري و غربي تشکيل شد تا با تشکيل دولت قوي در عراق و سوريه بمانند و به ديگر کشورها نيز تعدي کنند، شهيد سليماني در مقابله با اين فته عظيم، امنيت ايران، منطقه و بخش زيادي از جهان را تضمين کرد.

وي تصريح کرد: شهيد سليماني نه فقط در بين مسلمانان که در بين تمامي اديان ابراهيمي محبوبت داشت تا جايي که حتي دشمن نيز لب به تحسين او گشوده است.

معاون امور مجلس رئيس جمهور با اشاره به پيچيدگي‌ها مقابله با داعش در سوريه و عراق گفت: آمريکا با تمام توان از داعش حمايت مادي، معنوي، رسانه‌اي، تسليحاتي و لجستيکي مي‌کرد ولي اقتدار شهيد سليماني باعث شد تا تمامي اين پشتيباني‌ها با شکست مواجه شود.

حسيني تأکيد کرد: آمريکا از سردار سليماني کينه به دل داشت چرا که ايشان تمامي نقشه‌هاي آنان و ۶ تريليون دلار هزينه آنان براي تسلط بر منطقه را نقشه بر آب کرد و به هدر داد.

وي افزود: شهيد سليماني سلحشوري غيور، انساني ثابت قدم، پيرو محض ولي فقيه و دلير در برابر دشمن بود و هيمنه پوشالي دشمن هيچگاه در دل او هراس ايجاد نکرد.

وي اظهار داشت: امروز تمامي جامعه به قاسم سليماني عشق مي‌ورزند ولي در کنار آن بايد هنرمندانه و ابعاد مختلف شخصيت ايشان تبيين و مشخص شود تا رمز محبوبيت ايشان بين تمامي ملت‌ها مشخص شود.

معاون رييس‌جمهور با تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: عشق به خاندان عصمت و طهارت و حضرت زهرا(س) در قلب شهيد سليماني موج مي‌زد، ارادتي که به عشق به ولايت فقيه و اطاعت محض از ايشان منجر شد.

حسيني تصريح کرد: شهيد سليماني فقط مرد ميدان مبارزه نبود بلکه در حوزه ديپلماسي نيز آداب مذاکره را به خوبي مي‌دانست تا جايي که ولاديمير پوتين نيز نظرات وي را مي‌پذيرفت.

وي توجه به مسائل فرهنگي را از ديگر خصوصيات شهيد سليماني ياد کرد و افزود: ايشان نه فقط در جنگ سخت که در جبهه جنگ نرم نيز صاحب فکر و ايده بود و با بينش قوي، برنامه‌هاي قابل توجهي در اين حوزه ارائه مي‌کرد.

معاون رييس جمهور گفت: شهيد سليماني به هيچ حزب و گروهي سياسي تعلق نداشت ولي وقتي در جريان کوي دانشگاه سال ۷۸ و فتنه ۸۸ ديد که اصل نظام و ولايت فقيه هدف دشمن قرار گرفته و مانند برخي از خواص که سکوت اختيار کردند، خط خود را از آنان جدا کرد تا مردم دچار سردرگمي نشوند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html